مامان بچهی شماره1 بهش گفت؛ برو با بچهی شماره 2 بازی کن و باهم دوست بشید.
مامان بچهی شماره2 که این حرف رو شنید، به بچهی شماره 2 گفت؛ بیا بریم جیشت رو بکنی تا بیای با بچهی شمارهی 1 دوست شی و با هم بازی کنید.
من رو کردم به بابای بچهی شماره 1 و گفتم؛ رفاقتی که با شاشیدن شروع شه، عاقبتش با.
ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170