تفاوت را احساس کنید

خرید بک لینک

فرق ادم احساساتی با آدم بیاحساس رو میخوام خیلی ساده و روان واستون توضیح بدم.

مثلا موقع خوردن تخم مرغ، شما که( مثلا) ادم بیاحساسی هستید، صرفا به طعم و ویژگیهای خوراکیِ تخممرغ توجه میکنید اما (مثلا) من که ادم احساساتیای هستم، حین خوردن تخممرغ مدام به اون مرغ مذکور فکر میکنم. از لذت تلخِ همآغوشیش با یه خروس بیغیرت و جاکش گرفته تا فشاری که موقع بیرون اومدن تخم به ماتحتش وارد شده و غمی که از بچهنشدن تخمش بهش عارض شده. و شرایط سخت زندگیش که از اول تا آخر توی یه زندان( مرغداری) زندگی میکنه و آخرش هم با قساوت قلب مشمئزکنندهای کشته میشه. در حالی که توی عمرش نه مرخصی رفته، نه تفریح کرده، نه ازش به عنوان یه مادر یا دختر تجلیل شده و نه کسی احساساتش رو جدی گرفته و نه تونسته بره درس بخونه، نه عاشق بشه، نه...

بله، تفاوت نگاه ما همینجاست... شما به کمنمک بودن تخمِ مرغ فکر میکنید و من به کونپارگیِ مرغ.


همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: تفاوت را احساس کنید,تفاوت بنز و پراید را احساس کنید,با ما تفاوت را احساس کنید,چت باران1 تفاوت را احساس کنید, نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 0:52

صفحه بندی