همه رو برق، ما رو گاز ادیسون

متن مرتبط با «جام» در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون نوشته شده است

این جام جهانu200cبین به تو کی داد حکیم؟ (حدیث نفسی پیرامون حماقت)

  • نیلوبلاگ

    امشب آرزو کردم. آرزو چیزیه که به ندرت میکنم. حتی شاید هیچوقت آرزویی نکرده باشم. ولی امشب (که در حالت رسمیش صبح محسوب میشه) که خوابم نمیبره و فردا قراره روز شلوغی رو در پیش داشته باشم، از خدای بزرگ و مهربون خواستم که یه چی مثه جام جهانبین بهم عطا کنه (آمین یا ربالعالمین) تا بتونم از توش جهان رو بنگرم. باهاش بازی کنم، دقیقترین و درستترین جواب برای سوالاتم رو توش پیدا کنم. چه قدر احساس احمقانهای دارم به همه چیز. دوست دارم یه وصیت کنم همینجا. روی سنگ قبرم بنویسید «احمقی که از احمق بودن وحشت داشت». ...

    ادامه مطلب
  • بهترین کاری که میu200cتونی انجام بدی اینه که دنیات رو بزرگu200cتر کنی

  • نیلوبلاگ

    قبلاً اینجا نوشته بودم -نقل قول کرده بودم- که بهترین, کاری که میشه برای کسی انجام, داد اینه که دنیاش رو بزرگتر کرد. اینکه دیدش رو نسبت به زندگی وسیعتر کرد. خیلی از این جمله هیجانزده شده بودم و اینجا ...

    ادامه مطلب